Webinář: Krizová komunikace na sociálních sítích

5. 11. 2020 09:00 - 11:30 WEBINAR: TEAMS

A jak ji zvládat v/po době koronavirové

 

ÚVOD:

Být dobře připraveni na krizovou komunikaci je v době koronavirové ještě důležitější než kdy dřív. A to zejména v rychlém prostředí sociálních sítí. Webinář vám pomůže zvládat krizové situace s přehledem – rozebereme modelové příklady, ukážeme si techniky krizové komunikace a vysvětlíme, jak pracovat s emotivním prostředím sociálních sítí v krizových situacích. Zkrátka se dozvíte to podstatné o tom, co nás krizová doba koronavirová naučila, abyste byli v budoucnu na komunikační krize připraveni, zvládli je s chladnou hlavou a vyšli z nich silnější.

 

Lektorka:

Alena Zachová vede tým sociálních médií ve společnosti NEWTON media. Pro širokou škálu klientů pracuje na vyhodnocování komunikace a analýzách publicity v sociálních médiích. Podílela se na přípravě Strategie digitální gramotnosti ČR 2015-2020 a řadě výzkumných projektů k používání internetu v české populaci.

 

Webinář proběhne v českém jazyce a otázkám bude věnován dostatečný prostor.

Připojit se ke schůzce přes Microsoft Teams

General partner of the year 2020:

Fees

Members: free for Members
Non-Members: free for non-Members

Apply before
Nov 03, 2020

 

Registration

 

Participant(s)

ADD PERSON

Invoice details

Register newsletter

Get to know about Nordic Chamber, our press releases and all news, straight to your inbox.