Press

Event Coordinator/Assistant

Hledáme Asistentku/Asistenta/Event coordinator (all-in-one person) do naší kanceláře v centru Prahy, komunikační jazyk anglický a český – oba na výborné úrovni. Náplň práce: Vaším úkolem v Nordic Chamber bude poskytnout podporu výkonné ředitelce, organizovat a koordinovat administrativní činnost. Dohlížet na každodenní běh kanceláře. Spravovat webové stránky společnosti, účty na sociálních stránkách a jiných komunikačních kanálech. Organizovat a koordinovat akce na základě informací poskytnutých výkonnou ředitelkou. Spravovat a aktualizovat CRM databázi komory. Udržovat pozitivní pracovní prostředí. Přihlaste se pokud: Vám nevadí udělat, cokoliv je potřeba. Rádi posouváte své limity a učíte se nové věci. Ovládáte anglický jazyk minimálně na pokročilé úrovni a zároveň jste český rodilý mluvčí. Jste schopni si určit priority, efektivně a rychle se přizpůsobit změnám. Jste iniciativní a dokážete řešit problémy bez požádání, či neustálého dohledu. Nabízíme Vám: Práci v mezinárodním prostředí, ve kterém denně využijete svou znalost anglického jazyka. Díky úzké spolupráci s výkonnou ředitelkou se detailně seznámíte s prací a chodem obchodní komory. Získáte zkušenosti v různých oborech jako např. marketing, komunikace, organizace akcí, projektový management nebo management neziskových organizací. Účast na zajímavých firemních akcích Flexibilní pracovní dobu. Šanci se pravidelně setkávat se zástupci renomovaných severských a českých společností. Kancelář v centru města na Václavském náměstí. Možnost pracovat 6 nebo 8 hodin denně. Notebook, telefon, home office. Plat: 22.000 - 25.000 brutto měsíčně Možnost nástupu: od 1. 10.2017 Vaše CV s fotografií zašlete na info@nordicchamber.c

 

BACK

Register newsletter

Get to know about Nordic Chamber, our press releases and all news, straight to your inbox.