Press

Šéf designu automobilky Volvo Thomas Ingenlath byl zvolen vítězem kategorie „Design Hero“

Senior viceprezident automobilky Volvo Cars pro design Thomas Ingenlath získal při udílení cen Autocar Awards 2017 ocenění „Design Hero“. 

Thomas Ingenlath, jenž působí u značky Volvo od roku 2012, stojí v čele designérského týmu, který vnesl do designu vozů Volvo revoluci. Revoluci, která pomohla vyzvednout značku Volvo do sféry nejžádanějších současných prémiových automobilů.

 Moderní design značky Volvo přebírá tradiční skandinávské výrazové prvky, jako jsou čisté, jednoduché linie a dokonale promyšlené plochy, které kombinuje s klasickými proporcemi a nápaditými detaily, jež dohromady vytvářejí novou výraznou a charakteristickou modelovou řadu. Po přidání interiérů, pro něž jsou typické vybrané přírodní materiály, precizní řemeslné zpracování a spousta přirozeného světla, jsou výsledkem luxusní a elegantní vozy, v nichž se cestování mění v příjemné potěšení.

Prvním sériově vyráběným modelem, který z nového designového jazyka těžil, bylo sedmimístné SUV Volvo XC90, představené v roce 2014. To bylo těsně následováno limuzínou S90, poté kombíkem V90 a nedávno uvedeným středně velkým SUV, Volvem XC60.

 Aby Thomas Ingenlath zdůraznil přednosti nového designového směru automobilky, pro příležitost udílení cen Autocar Awards osobně vybral Volvo V90 D5 Inscription v hnědém odstínu Marple Brown, s čalouněním z jemné kůže Nappa v kombinaci světlá Blond / tmavá Charcoal a dřevěným dekorativním obložením interiéru v provedení Walnut. Vůz byl dále vybaven 20" osmipaprskovými koly z lehké slitiny s výbrusy Diamond Cut, skleněnou panoramatickou střechou a tónovanými skly oken. 

Redaktor magazínu Autocar Mark Tisshaw o něm řekl: „Skvělý design je tím, co přitahuje pozornost širšího publika k automobilovému průmyslu, a Thomas Ingenlath proměnil mainstreamový produkt v plnohodnotnou luxusní značku.“

 „Období pěti let, během něhož měl Thomas Ingenlath ve Volvu na starosti design, odpovídá době, po kterou automobilka prochází procesem vlastní proměny. Produkty značky Volvo nyní patří mezi nejžádanější, nejvýraznější a nejlépe vypadající auta na trhu. A díky tomu představují skutečné soupeře pro dobře zavedené německé luxusní automobilky.“ 

Thomas Ingenlath ve své reakci na udělené ocenění uvedl: „Získání uznání od tak vlivného magazínu, jakým je Autocar, je pro mě velkou poctou. Nový designový jazyk automobilky Volvo představuje to nejlepší ze skandinávského designu: forma v něm sleduje funkci a jeho krása vychází z přirozenosti. Ocenění tvrdé práce všech, kteří se podíleli na designu vozů Volvo, je fantastickým úspěchem.“

 

BACK

Register newsletter

Get to know about Nordic Chamber, our press releases and all news, straight to your inbox.