1st conference
October 2020 / Sustainability is just an expensive toy in the hands of multinational companies or it is becoming new standard in business? Recently, more and more companies are coming up with measures which aims to increase the sustainability of their functioning. However, some of them can be their steps labeled more as greenwashing, as the results of some studies show.
Many companies do however, they are really changing from the ground up and introducing aspects of sustainability at all levels their activities. Everything is all the more challenging as the industry faces the challenge of a wider need for digitization and robotics, simply the advent of industry 4.0. Each sector faces different challenges, but the possibilities of inspiration are interdisciplinary. The conference will be addressed by company managers who they do not want to teach, but to inspire and to be inspired themselves. Find out what the profitability is measures to increase sustainability in the context of industry 4.0. Join the discussion and contribute your experience to the formation of a view on this issue.
Language: CZE
Jarmila Dolečková
Astra Zeneca
CZECH REPUBLIC
Cílem projektu udržitelnosti a celkové mise společnosti AstraZeneca je transformovat životy milionů pacientů po celém světě a zároveň poskytovat hodnotu zaměstnancům, komunitám a životnímu prostředí. Strategie udržitelnosti je postavena na třech pilířích, které staví zdraví do středu naší práce - počínaje přístupem ke zdravotní péči. Jde to nad rámec léků ve všech oblastech působeni společnosti.
Vladimír Víšek
IKEA
CZECH REPUBLIC
Cirkulární ekonomika je důležité téma a je dobře, že ho IKEA otevírá a komunikuje mezi své zákazníky. Stěžejní je edukace dodavatelského řetězce, což pro spoustu firem může být často náročný partner na debatu o udržitelnosti, společnosti IKEA se to však daří.
Karel Fronk
SKANSKA
CZECH REPUBLIC
Skupina Skanska, jakožto leader stavebního trhu, má ambiciózní cíl - bez emisní výroba a fungování do roku 2045. Má na to jasnou metodiku a ví, jak toho dosáhnout. Už dnes implementuje nové technologie do stavebnictví - progresivní materiály a mnohem větší cirkulární ekonomiku než v předchozích letech. Má správně nakročeno.
Dagmar Plevačová
VELUX
CZECH REPUBLIC
Velux si před 13 lety stanovil tři důležité udržitelné cíle - zero waste, snížit uhlíkovou stopou a brát certifikované dřevo. Letos má tyto benchmarky splněné. Dnes chce jít ještě dál stát se uhlíkově neutrální společností. Má jasnou metodiku cíle a umí je kvalitně sledovat a měřit. Velux vnímá, že jeho stylem podnikání má být udržitelnost a chce přijmout za své chování k okolí zodpovědnost.
Ivan Kupilík
LIKO-S, Živé stavby
CZECH REPUBLIC
Liko-S už mnoho let dokazuje, že umí být lídrem v technologiích i udržitelnosti, což poslední jí implementované trendy naprosto potvrzují. Vdechnout budovám život se vyplatí a protože budovy i příroda jsou dnes klíčové pro náš systém, je potřeba myslet na obojí.
Ivica Punčikar
Lyckeby Amylex
CZECH REPUBLIC
Firma věnovala mnoho zdrojů vytváření lepšího porozumění dopadům na klima pro celý provoz, od pěstování škvých brambor až po rafinovaný produkt přepravovaný k zákazníkovi. Výsledky posouzení dopadů na klima z pohledu životního cyklu pomáhají Lyckeby Amylexu pochopit, která opatření mají největší účinek, čímž mu upřednostňují práci.
Martin Mazari
Volvo Cars
CZECH REPUBLIC
Stejně udržitelný jako bezpečný. To by mohlo být brzy nové moto automobilky Volvo. Podle Martina Mazariho z Volvo Cars má automobilka tři hlavní udržitelné cíle: klimaticky neutrální firma, cirkulární ekonomika a lídr v oblasti odpovědného podnikání. Každý z cílů s sebou nese sérii opatření, které mají k udržitelnému byznysu Volvo dovést. Věří, že stihne splnit.
Get to know about Nordic Chamber, our press releases and all news, straight to your inbox.